22 Aralık 2013 Pazar

Kanca Çıkartma Aparatı

Yeni sezonda yakaladığım turnaların tamamını zarar vermeden suya iade etme kararı aldıktan sonra sahte yemi yutan turnaları ölümcül şekilde yaralamadan nasıl kancadan kurtaracağımı düşünmeye başlamıştım. Bu iş için kullanılan penselerin yanında çeşitli kanca çıkartma aparatlarının da olduğunu bildiğim halde daha önce hiç kullanma fırsatım olmadı. Havaların çok soğuk ve turna sezonunun kapalı olduğu şu günlerde çoğu amatör balıkçı gibi ben de yeni sezonda kullanacağım malzemeleri toplayarak oyalanıyorum. Bu sefer yeni edindiğim malzemelerin arasına 2 adet de kanca çıkartma aparatı ekledim. Bu aparatlardan bir tanesini küçük ağızlı balıklar için diğerini ise turna, levrek gibi büyük ağızlı balıklar için kullanmayı düşünüyorum. Umarım yeni sezonda çokça balığı incitmeden suya iade etme mutluluğuna erişebilirim...



1 yorum:

  1. bu sezon bayağı yoğun geçecek abi bugünkü aldığım kaşıklar da umarım işe yarar :)

    YanıtlaSil